Güney Kore'nin en yakışıklı 20 erkeği

Eveet günün yeni haberiyle başlayalım.Ya bismillah..!:D
Güney Kore'de yapılan bi ankete göre G. Kore'nin en yakışıklı 20 erkeğini seçmişler.Listeye baktım bazıları haketmiş bazılarının listede ne işi var hala anlamış değilim..Kim Bum biricik oppamı 7 numara yapmışlar yaaa olmaz böyle şey.Hele hele 6.sıradaki şahsiyeti görüncezevksizlik diz boyu diyebilir hatta isyan edebilirsiniz.O da yakışıklıysa bende Kim Bum'un sevgilisiyim..(Keşkee)İşte liste;
1.Kim Hyun Joong
 


 

 

2. Jo In Seong
 

3. Lee Min Ho
 

4. Jang Geun Seok (oppaamm)
 

5. Jung Il Wo
 

6. Jang Dong Gun (tipe bak çay demle anca..)
 

7. Kim Bum
 

8. Kang Dong Won
 

9. NichKhun
 

10. Kim Won Jun
 

11. Kim Hye Seong
 

12. Kim Hee Chul
 

13. Lee Jun Ki
 

14. Kim Jae Joong
 

15. Yeun Bun

16. Kim Jae Woo

17. Lee Hong Ki

 

18. Park Si Hoo
 

19. Lee Tae Min
 

20. Lee Seung Gi
 

Yorum Yaz